اخبار روزاقتصاد

انحلال ارزهای دیجیتال به 292 میلیون دلار رسید، ارزش بازار جهانی 3.6 درصد کاهش یافت

انحلال ارزهای دیجیتال به 292 میلیون دلار رسید، ارزش بازار جهانی 3.6 درصد کاهش یافت

تحلیل‌های ارزهای دیجیتال با کاهش ارزش بازار جهانی کریپتو به زیر مرز 2.5 تریلیون دلار، شاهد افزایش چشمگیری بوده است.

طبق داده‌های ارائه شده توسط Coinglass، کل نقدینگی ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲.۵ درصد افزایش یافته و به ۲۹۲.۲۲ میلیون دلار رسیده است. با توجه به رکود در سطح بازار، تقریباً 89 درصد از کل مبلغ به ارزش 259.7 میلیون دلار به موقعیت های خرید تعلق دارد. 


Crypto liquidations reach 2m, global market cap falls 3.6% - 1
نقشه انحلال‌های رمزنگاری – 25 جولای | منبع: Coinglass

32.5 میلیون دلار باقی‌مانده از دارندگان موقعیت کوتاه نقد شده است. 

به ازای Coinglass، اتریوم (ETH) بزرگترین تخصیص، ارزش 101.6 میلیون دلار انحلال – 97.5 میلیون دلار در لانگ و 4.1 میلیون دلار در شورت. بیت کوین (BTC) با 83.3 میلیون دلار نقدینگی در گذشته جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. روز – 71.5 میلیون دلار در پوزیشن های لانگ و 11.7 میلیون دلار در شلوارک.

داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که بزرگترین انحلال در Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، به ارزش 11.78 میلیون دلار در جفت معاملاتی BTC/USDT رخ داده است.

طبق داده‌ها از CoinGecko، میزان انحلال‌ها افزایش یافته است با کاهش 3.6 درصدی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته – از مرز 2.5 تریلیون دلار به 2.42 تریلیون دلار کاهش یافت. قابل ذکر است که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای مدت کوتاهی در ساعت 15:00 UTC در 24 جولای به بالاترین سطح محلی 2.55 تریلیون دلار رسید.

علاوه بر این، بیت کوین در روز چهارشنبه ۲۴ ژوئیه به بالاترین حد روزانه ۶۷۱۱۰ دلار رسید، قبل از اینکه نزدیک به ۶۴۱۰۰ دلار سقوط کرد. اتریوم در حال حاضر با افت 8.1 درصدی قیمت در میان بازندگان برتر 24 ساعت گذشته قرار دارد. ETH در زمان نگارش این مقاله با قیمت 3160 دلار معامله می شود. 

کاهش اتریوم پس از نقاط ETFهای ETH در ایالات متحده در دومین روز معاملاتی خود، 24 ژوئیه، خروجی خالص 133.3 میلیون دلاری ثبت کرد. 

بر اساس گزارش Coinglass، پس از افزایش نقدینگی، کل علاقه باز در بازار ارزهای دیجیتال 4 درصد کاهش یافت و در حال حاضر حدود 63.6 میلیارد دلار در نوسان است. در این مرحله، نوسانات کمتری در سطح بازار با مقدار کمتری از نقدینگی های دریافتی انتظار می رود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا